ak

Endonezyalı Öğrenciler Selçuk'ta Buluştu

01.02.2019 - 15:23, Güncelleme: 01.02.2019 - 15:23
 

Endonezyalı Öğrenciler Selçuk'ta Buluştu

KONYA (AA) - Türkiye Cumhuriyeti Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı, TürkiyeCumhuriyeti Endonezya Büyükelçiliği, Selçuk Üniversitesi,...

KONYA (AA) - Türkiye Cumhuriyeti Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı, TürkiyeCumhuriyeti Endonezya Büyükelçiliği, Selçuk Üniversitesi, Konya Büyükşehir Belediyesi, Endonezya Cumhuriyeti Ankara Büyükelçiliğinin, destekleriyle her yıl geleneksel olarakdüzenlenen "Musta PPITurki" programı bu yıl Selçuk Üniversitesi'nde gerçekleşti.Selçuk Üniversitesi Süleyman Demirel Kültür Merkezinde gerçekleşen program kapsamında Konya’daki Endonezyalı Öğrenciler Birliği tarafından uluslararası sempozyum düzenledi. Sempozyuma konuşmacı olarak, EndonezyaBüyükelçisi R. Hitman Moelhjawan, Türkiye Cumhuriyeti Endonezya Büyükelçisi Prof. Dr.Mahmut Erol Kılıç, Necmettin Erbakan Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölüm Başkanı Prof. Dr. Murat Çemrek katıldı. Sempozyumda sırasıyla “Endonezya ile Türkiye arasındakiilerleyen ilişkiler”, “Türkiye açısından Endonezya” ve “Türkiye’nin dış politikası ve güvenlikendişesi” konuları konuşuldu.Türkiye’deki Endonezyalı öğrencileri bir araya getiren sempozyuma Türkiye çapından 220 Endonezyalı öğrenci katıldı.Program kapsamında kültürel aktiviteler aracılığıyla bağların güçlenebileceğini dilegetiren Endonezyalı öğrenciler, Endonezya geleneksel müzik aleti olan ‘Angklung’,geleneksel maske dansı ‘Tari Topeng’ ve geleneksel dansları olan ‘Tari Pukat’ ile gösterilersergiledi.
KONYA (AA) - Türkiye Cumhuriyeti Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı, TürkiyeCumhuriyeti Endonezya Büyükelçiliği, Selçuk Üniversitesi,...

KONYA (AA) - Türkiye Cumhuriyeti Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı, TürkiyeCumhuriyeti Endonezya Büyükelçiliği, Selçuk Üniversitesi, Konya Büyükşehir Belediyesi, Endonezya Cumhuriyeti Ankara Büyükelçiliğinin, destekleriyle her yıl geleneksel olarakdüzenlenen "Musta PPITurki" programı bu yıl Selçuk Üniversitesi'nde gerçekleşti.

Selçuk Üniversitesi Süleyman Demirel Kültür Merkezinde gerçekleşen program kapsamında Konya’daki Endonezyalı Öğrenciler Birliği tarafından uluslararası sempozyum düzenledi.

Sempozyuma konuşmacı olarak, EndonezyaBüyükelçisi R. Hitman Moelhjawan, Türkiye Cumhuriyeti Endonezya Büyükelçisi Prof. Dr.Mahmut Erol Kılıç, Necmettin Erbakan Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölüm Başkanı Prof. Dr. Murat Çemrek katıldı.

Sempozyumda sırasıyla “Endonezya ile Türkiye arasındakiilerleyen ilişkiler”, “Türkiye açısından Endonezya” ve “Türkiye’nin dış politikası ve güvenlikendişesi” konuları konuşuldu.

Türkiye’deki Endonezyalı öğrencileri bir araya getiren sempozyuma Türkiye çapından 220 Endonezyalı öğrenci katıldı.

Program kapsamında kültürel aktiviteler aracılığıyla bağların güçlenebileceğini dilegetiren Endonezyalı öğrenciler, Endonezya geleneksel müzik aleti olan ‘Angklung’,geleneksel maske dansı ‘Tari Topeng’ ve geleneksel dansları olan ‘Tari Pukat’ ile gösterilersergiledi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.