Emniyet Personeli İftarda Bir Araya Geldi
ANKARA (AA) - Kızılcahamam İlçe Emniyet Müdürlüğü çalışanlarına iftar programında bir araya geldi.Kızılcahamam Seyir Tepesi Düğün Salonu’nda...
ANKARA (AA) - Kızılcahamam İlçe Emniyet Müdürlüğü çalışanlarına iftar programında bir araya geldi.Kızılcahamam Seyir Tepesi Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen iftar programına, Kızılcahamam Kaymakamı Mehmet Yıldız, Belediye Başkanı Süleyman Acar, Cumhuriyet Başsavcısı Hamza Ocak, İlçe Emniyet Müdürü Halil İbrahim Ulubey, hakim, savcı ve çok sayıda davetli katıldı.Emniyet Müdürü Ulubey, katılımcılara teşekkür etti.
ANKARA (AA) - Kızılcahamam İlçe Emniyet Müdürlüğü çalışanlarına iftar programında bir araya geldi.Kızılcahamam Seyir Tepesi Düğün Salonu’nda...
ANKARA (AA) - Kızılcahamam İlçe Emniyet Müdürlüğü çalışanlarına iftar programında bir araya geldi.
Kızılcahamam Seyir Tepesi Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen iftar programına, Kızılcahamam Kaymakamı Mehmet Yıldız, Belediye Başkanı Süleyman Acar, Cumhuriyet Başsavcısı Hamza Ocak, İlçe Emniyet Müdürü Halil İbrahim Ulubey, hakim, savcı ve çok sayıda davetli katıldı.
Emniyet Müdürü Ulubey, katılımcılara teşekkür etti.
Kızılcahamam Seyir Tepesi Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen iftar programına, Kızılcahamam Kaymakamı Mehmet Yıldız, Belediye Başkanı Süleyman Acar, Cumhuriyet Başsavcısı Hamza Ocak, İlçe Emniyet Müdürü Halil İbrahim Ulubey, hakim, savcı ve çok sayıda davetli katıldı.
Emniyet Müdürü Ulubey, katılımcılara teşekkür etti.



Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









