ak

Dünya Otizm Farkındalık Ayı

20.04.2017 - 13:08, Güncelleme: 20.04.2017 - 13:08
 

Dünya Otizm Farkındalık Ayı

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde "Dünya Otizm Farkındalık Ayı" etkinliği düzenlendi.Etkinlik kapsamında, Lokman Hekim Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri,...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde "Dünya Otizm Farkındalık Ayı" etkinliği düzenlendi.Etkinlik kapsamında, Lokman Hekim Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, öğretmenleri ve ilçe Halk Sağlığı Merkezi doktorları birlikte yürüyüş yaptı.İlçe merkezinde sloganlar eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşe vatandaşlar da destek verdi.Doktor Nilüfer Yiğit, nisan ayının dünya genelinde, "Otizm Farkındalık Ayı" olarak kutlandığını hatırlatarak, "Şarkışla'da da farkındalık yaratmak için Lokman Hekim öğrencileriyle yürüyüş yapıyoruz. Otizm bir eksiklik değil, farkındalıktır." diye konuştu. Okul Müdürü Süleyman Sipahi de İl Halk Sağlığı Müdürlüğü ve ilçe Halk Sağlığı Müdürlüğünde düzenlenen organizasyona destek verdiklerini belirterek, "Bir farkındalık oluşturmak gayesiyle, öğrencilerimiz bu faaliyete destek verdiler. Geçmiş yıllarda vermiş olduğumuz bu desteği bu yılda tekrarlamış olduk. Bundan sonraki yıllarda da destek vermeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde "Dünya Otizm Farkındalık Ayı" etkinliği düzenlendi.Etkinlik kapsamında, Lokman Hekim Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri,...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde "Dünya Otizm Farkındalık Ayı" etkinliği düzenlendi.

Etkinlik kapsamında, Lokman Hekim Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, öğretmenleri ve ilçe Halk Sağlığı Merkezi doktorları birlikte yürüyüş yaptı.

İlçe merkezinde sloganlar eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşe vatandaşlar da destek verdi.

Doktor Nilüfer Yiğit, nisan ayının dünya genelinde, "Otizm Farkındalık Ayı" olarak kutlandığını hatırlatarak, "Şarkışla'da da farkındalık yaratmak için Lokman Hekim öğrencileriyle yürüyüş yapıyoruz. Otizm bir eksiklik değil, farkındalıktır." diye konuştu.

Okul Müdürü Süleyman Sipahi de İl Halk Sağlığı Müdürlüğü ve ilçe Halk Sağlığı Müdürlüğünde düzenlenen organizasyona destek verdiklerini belirterek, "Bir farkındalık oluşturmak gayesiyle, öğrencilerimiz bu faaliyete destek verdiler. Geçmiş yıllarda vermiş olduğumuz bu desteği bu yılda tekrarlamış olduk. Bundan sonraki yıllarda da destek vermeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.