ak

Cü'de "Üniversiteli Olmak" Adlı Seminer Düzenlendi

12.04.2017 - 14:28, Güncelleme: 12.04.2017 - 14:28
 

Cü'de "Üniversiteli Olmak" Adlı Seminer Düzenlendi

SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesi'nde (CÜ) "Üniversiteli Olmak" adlı seminer verildi. CÜ'den yapılan açıklamaya göre, Sağlık Bilimleri Fakültesi...

SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesi'nde (CÜ) "Üniversiteli Olmak" adlı seminer verildi. CÜ'den yapılan açıklamaya göre, Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Bölümü Öğretim Görevlisi Sema Biçer tarafından Yabancı Diller Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleşen seminere, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı. Biçer, seminerde yaptığı konuşmada, üniversiteli olmanın çoğu öğrenci için ilk defa anneden, babadan ve aileden uzakta yaşamak anlamına geldiğini belirtti. Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Biçer, şunları kaydetti: "Üniversiteli olmak akademik ve mesleki eğitimle yaşamı bir bütün olarak araştırmak ve geliştirmek demektir. Zamanı etkili kullanabilmek, yeni bir pozisyonda olmak ve profesyonellik sürecinde olmak demektir. Bulunduğu yeni ortamlara uyum sağlayarak o ortamlarda kendine özgü olmak demektir. Arkadaşlık, dostluk ve duygusal ilişkilerinde sınırlarını korumak demektir. İlişkilerini yönetebilme gücüne sahip olabilmek, hedeflerine sahip olmak demektir. Keyifle, coşku ile emek ve çaba ile kendine bir gelecek oluşturmak için yaşamının direksiyonuna geçmek demektir." Öğrencilerin daha yolun başında olduklarını ve öğrenecekleri çok şeyler olacağını aktaran Biçer, çok çalışmalarını tavsiye etti. Program, belge takdimiyle sona erdi.
SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesi'nde (CÜ) "Üniversiteli Olmak" adlı seminer verildi. CÜ'den yapılan açıklamaya göre, Sağlık Bilimleri Fakültesi...

SİVAS (AA) - Cumhuriyet Üniversitesi'nde (CÜ) "Üniversiteli Olmak" adlı seminer verildi.

CÜ'den yapılan açıklamaya göre, Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Bölümü Öğretim Görevlisi Sema Biçer tarafından Yabancı Diller Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleşen seminere, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı.

Biçer, seminerde yaptığı konuşmada, üniversiteli olmanın çoğu öğrenci için ilk defa anneden, babadan ve aileden uzakta yaşamak anlamına geldiğini belirtti.

Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Biçer, şunları kaydetti:

"Üniversiteli olmak akademik ve mesleki eğitimle yaşamı bir bütün olarak araştırmak ve geliştirmek demektir. Zamanı etkili kullanabilmek, yeni bir pozisyonda olmak ve profesyonellik sürecinde olmak demektir. Bulunduğu yeni ortamlara uyum sağlayarak o ortamlarda kendine özgü olmak demektir. Arkadaşlık, dostluk ve duygusal ilişkilerinde sınırlarını korumak demektir. İlişkilerini yönetebilme gücüne sahip olabilmek, hedeflerine sahip olmak demektir. Keyifle, coşku ile emek ve çaba ile kendine bir gelecek oluşturmak için yaşamının direksiyonuna geçmek demektir."

Öğrencilerin daha yolun başında olduklarını ve öğrenecekleri çok şeyler olacağını aktaran Biçer, çok çalışmalarını tavsiye etti.

Program, belge takdimiyle sona erdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.