ak

"Çaya Geliyoruz" Projesi

04.04.2017 - 10:38, Güncelleme: 04.04.2017 - 10:38
 

"Çaya Geliyoruz" Projesi

KARAMAN (AA) - Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen "Çaya Geliyoruz" projesi Karaman'da devam ediyor.Karaman Gençlik Hizmetleri...

KARAMAN (AA) - Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen "Çaya Geliyoruz" projesi Karaman'da devam ediyor.Karaman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Gençlik Merkezi gönüllüleri, "Çaya Geliyoruz" projesi kapsamında gençlerin evine konuk olmaya devam ediyor. Proje kapsamında ''Gönül ne çay ister ne çayhane, gönül sohbet ister çay bahane" diyerek her hafta bir gönüllü gencin evine konuk olan gençlik merkezi liderleri ve gönüllüleri, bu hafta gençlik merkezi üyelerinden Rabia Koçak ve ailesinin evine konuk oldu. Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Koçak ailesini yakından tanıma fırsatı bulan gönüllü gençler, aile üyeleriyle, çay içerek sohbet etti.Yapılan ziyaretten dolayı memnun olduklarını belirten Koçak ailesi, gençlik merkezi çalışanlarına teşekkür etti. Ziyaretlerin her hafta düzenli bir şekilde devam edeceğini belirten Gençlik Merkezi Müdürü Şabettin Gezen ise, şöyle konuştu:"Gençlik ve Spor Bakanlığımız tarafından 81 il de Gençlik Merkezlerimizi kapsayan 'Çaya Geliyoruz' projesiyle gençlerimizin evlerine konuk olmaya devam ediyor ve ailelerimizle hasbihal ediyoruz. Bu şekilde hem gençlerimizin ailelerine güven aşılıyor hem de gençlik merkezi faaliyetlerimizi daha kapsamlı bir şekilde anlatma fırsatı buluyoruz. Ziyaretlerimizle gençlerimizin dertlerini dinleyip sevinçlerine ortak olmaya devam edeceğiz."
KARAMAN (AA) - Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen "Çaya Geliyoruz" projesi Karaman'da devam ediyor.Karaman Gençlik Hizmetleri...

KARAMAN (AA) - Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen "Çaya Geliyoruz" projesi Karaman'da devam ediyor.

Karaman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Gençlik Merkezi gönüllüleri, "Çaya Geliyoruz" projesi kapsamında gençlerin evine konuk olmaya devam ediyor.

Proje kapsamında ''Gönül ne çay ister ne çayhane, gönül sohbet ister çay bahane" diyerek her hafta bir gönüllü gencin evine konuk olan gençlik merkezi liderleri ve gönüllüleri, bu hafta gençlik merkezi üyelerinden Rabia Koçak ve ailesinin evine konuk oldu.

Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Koçak ailesini yakından tanıma fırsatı bulan gönüllü gençler, aile üyeleriyle, çay içerek sohbet etti.

Yapılan ziyaretten dolayı memnun olduklarını belirten Koçak ailesi, gençlik merkezi çalışanlarına teşekkür etti.

Ziyaretlerin her hafta düzenli bir şekilde devam edeceğini belirten Gençlik Merkezi Müdürü Şabettin Gezen ise, şöyle konuştu:

"Gençlik ve Spor Bakanlığımız tarafından 81 il de Gençlik Merkezlerimizi kapsayan 'Çaya Geliyoruz' projesiyle gençlerimizin evlerine konuk olmaya devam ediyor ve ailelerimizle hasbihal ediyoruz. Bu şekilde hem gençlerimizin ailelerine güven aşılıyor hem de gençlik merkezi faaliyetlerimizi daha kapsamlı bir şekilde anlatma fırsatı buluyoruz. Ziyaretlerimizle gençlerimizin dertlerini dinleyip sevinçlerine ortak olmaya devam edeceğiz."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.