Büyükelçiler Badminton Oynadı
ANKARA (AA) - Elçilikler Arası Asya Birliği Badminton Turnuvası, Ankara'da yapıldı.Türkiye Badminton Federasyonu (TBF) Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde gerçekleştirilen...
ANKARA (AA) - Elçilikler Arası Asya Birliği Badminton Turnuvası, Ankara'da yapıldı.Türkiye Badminton Federasyonu (TBF) Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde gerçekleştirilen organizasyona Endonezya, Singapur, Filipinler, Vietnam, Tayland, Brunei ve Malezya'nın büyükelçileri, elçilik çalışanları ve aileleri katıldı.Renkli görüntülerin yaşandığı etkinlikle katılımcılar, güzel bir gün geçirdi. TBF Başkanı Murat Özmekik ve Genel Sekreter Hayati Kısacık, günün anısına Büyükelçilere Türk Milli Takımı forması ve plaket hediye etti.
ANKARA (AA) - Elçilikler Arası Asya Birliği Badminton Turnuvası, Ankara'da yapıldı.Türkiye Badminton Federasyonu (TBF) Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde gerçekleştirilen...
ANKARA (AA) - Elçilikler Arası Asya Birliği Badminton Turnuvası, Ankara'da yapıldı.
Türkiye Badminton Federasyonu (TBF) Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde gerçekleştirilen organizasyona Endonezya, Singapur, Filipinler, Vietnam, Tayland, Brunei ve Malezya'nın büyükelçileri, elçilik çalışanları ve aileleri katıldı.
Renkli görüntülerin yaşandığı etkinlikle katılımcılar, güzel bir gün geçirdi.
TBF Başkanı Murat Özmekik ve Genel Sekreter Hayati Kısacık, günün anısına Büyükelçilere Türk Milli Takımı forması ve plaket hediye etti.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









