ak

Bozkurt, "Antalya Kampı Güzel Geçti"

12.01.2018 - 08:48, Güncelleme: 12.01.2018 - 08:48
 

Bozkurt, "Antalya Kampı Güzel Geçti"

SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor'un Antalya kampı sona erdi.Kulüpten yapılan açıklamaya göre, TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Sivas Belediyespor'un...

SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor'un Antalya kampı sona erdi.Kulüpten yapılan açıklamaya göre, TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Sivas Belediyespor'un 10 gün süren Antalya kampını tamamlandığı ve takımın karayolu ile Antalya'dan ayrıldığı belirtildi.Antalya kampının güzel ve faydalı geçtiğini ifade eden teknik direktör Serdar Bozkurt şunları söyledi:"Kampın tamamlanmasının ardından futbolculara 3 gün izin verdim. Futbolcular iznin ardından 15 Ocak'ta Muhsin Yazıcıoğlu Tesisleri'nde toplanacak. Daha sonra da Sancaktepe Belediyespor maçı hazırlıklarına başlayacağız. 2. yarıda, ilk devrede olduğu gibi üst sıralardaki iddiamızı sürdürmek istiyoruz. Bunu başaracak bir kadroya da sahibiz. Benim futbolculara olan inancım ve güvenim tam."Antalya kampını günlük çift idman yaparak tamamlayan Sivas Belediyespor, 3'de hazırlık karşılaşması yaptı.
SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor'un Antalya kampı sona erdi.Kulüpten yapılan açıklamaya göre, TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Sivas Belediyespor'un...

SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor'un Antalya kampı sona erdi.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Sivas Belediyespor'un 10 gün süren Antalya kampını tamamlandığı ve takımın karayolu ile Antalya'dan ayrıldığı belirtildi.

Antalya kampının güzel ve faydalı geçtiğini ifade eden teknik direktör Serdar Bozkurt şunları söyledi:

"Kampın tamamlanmasının ardından futbolculara 3 gün izin verdim. Futbolcular iznin ardından 15 Ocak'ta Muhsin Yazıcıoğlu Tesisleri'nde toplanacak. Daha sonra da Sancaktepe Belediyespor maçı hazırlıklarına başlayacağız. 2. yarıda, ilk devrede olduğu gibi üst sıralardaki iddiamızı sürdürmek istiyoruz. Bunu başaracak bir kadroya da sahibiz. Benim futbolculara olan inancım ve güvenim tam."

Antalya kampını günlük çift idman yaparak tamamlayan Sivas Belediyespor, 3'de hazırlık karşılaşması yaptı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.