ak

Beyşehir'de Ağaçlandırma Çalışmaları

05.04.2017 - 10:38, Güncelleme: 05.04.2017 - 10:38
 

Beyşehir'de Ağaçlandırma Çalışmaları

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, ağaçlandırma çalışmaları kapsamında 500 fidan toprakla buluşturuldu.Beyşehir Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, ağaçlandırma çalışmaları kapsamında 500 fidan toprakla buluşturuldu.Beyşehir Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü önderliğinde, Beyşehir Birlik Muhtarlar Derneği ve Beyşehir Beşiktaşlılar Derneği organizasyonu ile Bayavşar Mahallesi'ndeki organize sanayi bölgesinde ağaçlandırma çalışması yapıldı.Etkinliğe katılan Beyşehir Kaymakamı Muzaffer Şahiner, yaptığı konuşmada, ağaç dikmenin önemine vurgu yaptı. Herkesin fidan dikme konusunda hassas olmasını isteyen Kaymakam Şahiner, şunları kaydetti:"Memleketimizin buna ihtiyacı var. Bu konuda orman teşkilatımız ciddi anlamda çalışıyor. Ama sadece bir kurumun çalışmasıyla değil, tüm kurumların, herkesin bu konuda seferber olmasıyla daha zengin bir yeşil örtüye sahip bir ilçe ve ülke oluşturabiliriz. Beyşehir’imiz orman varlığı yönünden hayli zengin ama bu yine de yeterli değil. Çünkü, Avrupa ülkelerine baktığınızda orada yaşayan insanlar yeşil örtüye müthiş saygı gösteriyorlar. Bu organizasyonu yapan derneklerimize teşekkür ediyorum."Konuşmaların ardından katılımcılar, fidan dikti.
KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, ağaçlandırma çalışmaları kapsamında 500 fidan toprakla buluşturuldu.Beyşehir Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, ağaçlandırma çalışmaları kapsamında 500 fidan toprakla buluşturuldu.

Beyşehir Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü önderliğinde, Beyşehir Birlik Muhtarlar Derneği ve Beyşehir Beşiktaşlılar Derneği organizasyonu ile Bayavşar Mahallesi'ndeki organize sanayi bölgesinde ağaçlandırma çalışması yapıldı.

Etkinliğe katılan Beyşehir Kaymakamı Muzaffer Şahiner, yaptığı konuşmada, ağaç dikmenin önemine vurgu yaptı.

Herkesin fidan dikme konusunda hassas olmasını isteyen Kaymakam Şahiner, şunları kaydetti:

"Memleketimizin buna ihtiyacı var. Bu konuda orman teşkilatımız ciddi anlamda çalışıyor. Ama sadece bir kurumun çalışmasıyla değil, tüm kurumların, herkesin bu konuda seferber olmasıyla daha zengin bir yeşil örtüye sahip bir ilçe ve ülke oluşturabiliriz. Beyşehir’imiz orman varlığı yönünden hayli zengin ama bu yine de yeterli değil. Çünkü, Avrupa ülkelerine baktığınızda orada yaşayan insanlar yeşil örtüye müthiş saygı gösteriyorlar. Bu organizasyonu yapan derneklerimize teşekkür ediyorum."

Konuşmaların ardından katılımcılar, fidan dikti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.