ak

Başkan Sungur Dernek Yöneticileriyle Bir Araya Geldi

31.01.2018 - 12:53, Güncelleme: 31.01.2018 - 12:53
 

Başkan Sungur Dernek Yöneticileriyle Bir Araya Geldi

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, ilçede kurulu olan dernek yöneticileriyle bir araya geldi.Belediyede düzenlenen toplantıda konuşan...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, ilçede kurulu olan dernek yöneticileriyle bir araya geldi.Belediyede düzenlenen toplantıda konuşan Başkan Sungur, belediye olarak her zaman vatandaşların yanında olduklarını söyledi.Toplumda derneklerin çok büyük önem taşıdığını belirten Sungur, "Belediye başkanlarının yükünü hafifleten, vatandaşlarımızın sıkıntılarını tespit etmede büyük emekleri olan dernek yönetimlerini ağırlamaktan onur duyuyorum. Derneklerimiz sağlam temellerde olduğu zaman gerek yörenin tanıtımında gerekse halkın ihtiyaçlarının tespitinde büyük önem arz etmektedir. Bizler de bu yönetimlerle istişare içerisinde olmaktan mutluluk duyuyoruz. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada elimizden geldiği kadarıyla yanınızda olmaya devam edeceğiz." diye konuştu.Dernek başkanları da Başkan Sungur'a kendilerine verdiği destekten dolayı teşekkür etti.
KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, ilçede kurulu olan dernek yöneticileriyle bir araya geldi.Belediyede düzenlenen toplantıda konuşan...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, ilçede kurulu olan dernek yöneticileriyle bir araya geldi.

Belediyede düzenlenen toplantıda konuşan Başkan Sungur, belediye olarak her zaman vatandaşların yanında olduklarını söyledi.

Toplumda derneklerin çok büyük önem taşıdığını belirten Sungur, "Belediye başkanlarının yükünü hafifleten, vatandaşlarımızın sıkıntılarını tespit etmede büyük emekleri olan dernek yönetimlerini ağırlamaktan onur duyuyorum. Derneklerimiz sağlam temellerde olduğu zaman gerek yörenin tanıtımında gerekse halkın ihtiyaçlarının tespitinde büyük önem arz etmektedir. Bizler de bu yönetimlerle istişare içerisinde olmaktan mutluluk duyuyoruz. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada elimizden geldiği kadarıyla yanınızda olmaya devam edeceğiz." diye konuştu.

Dernek başkanları da Başkan Sungur'a kendilerine verdiği destekten dolayı teşekkür etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.