ak

Başkan Aydın'dan Sivas Belediyespor'a moral ziyareti

Siyaset 25.01.2018 - 16:23, Güncelleme: 25.01.2018 - 16:23
 

Başkan Aydın'dan Sivas Belediyespor'a moral ziyareti

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Onursal Başkanı olduğu TFF 2'nci Lig Kırmızı Grupta mücadele eden Sivas Belediyespor Kulübünü ziyaret ederek teknik...

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Onursal Başkanı olduğu TFF 2'nci Lig Kırmızı Grupta mücadele eden Sivas Belediyespor Kulübünü ziyaret ederek teknik heyete ve futbolculara moral verdi. Belediye Başkanı Aydın'ı Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Hasan Karaman, 2'nci Başkan Ali İzgi kulüp tesislerinde karşıladı. Başkan Aydın Kulüp Başkanı Hasan Karaman ve Teknik Direktör Serdar Bozkurt'tan takımın durumu hakkında bilgi aldı. Daha sonra takımın antrenman sahasına geçerek futbolculara tatlı ikram eden Başkan Aydın, geçen hafta Sancaktepe maçında alınan mağlubiyetin bir kaza olduğunu belirterek, "Sizlere güveniyoruz Amed maçıyla tekrar çıkışa geçeceğinize ve istediğimiz yere geleceğinize eminim" dedi.Ziyaretten duyduğu memnuniyetini belirten, Kulüp Başkanı Hasan Karaman ise "Sami başkanımız bize her zaman destek vermiştir. Belediye Başkanımız Sami Aydın'a bugünkü nazik ziyaretlerinden dolayı kulübümüz ve takımımız adına teşekkür ederim" dedi.FOTOĞRAFLI
SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Onursal Başkanı olduğu TFF 2'nci Lig Kırmızı Grupta mücadele eden Sivas Belediyespor Kulübünü ziyaret ederek teknik...

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Onursal Başkanı olduğu TFF 2'nci Lig Kırmızı Grupta mücadele eden Sivas Belediyespor Kulübünü ziyaret ederek teknik heyete ve futbolculara moral verdi.

Belediye Başkanı Aydın'ı Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Hasan Karaman, 2'nci Başkan Ali İzgi kulüp tesislerinde karşıladı. Başkan Aydın Kulüp Başkanı Hasan Karaman ve Teknik Direktör Serdar Bozkurt'tan takımın durumu hakkında bilgi aldı. Daha sonra takımın antrenman sahasına geçerek futbolculara tatlı ikram eden Başkan Aydın, geçen hafta Sancaktepe maçında alınan mağlubiyetin bir kaza olduğunu belirterek, "Sizlere güveniyoruz Amed maçıyla tekrar çıkışa geçeceğinize ve istediğimiz yere geleceğinize eminim" dedi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyetini belirten, Kulüp Başkanı Hasan Karaman ise "Sami başkanımız bize her zaman destek vermiştir. Belediye Başkanımız Sami Aydın'a bugünkü nazik ziyaretlerinden dolayı kulübümüz ve takımımız adına teşekkür ederim" dedi.

FOTOĞRAFLI

Başkan Aydın'dan Sivas Belediyespor'a moral ziyareti

Başkan Aydın'dan Sivas Belediyespor'a moral ziyareti

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.