ak

Başkan Aydın'dan bakım merkezi ziyareti

Siyaset 29.01.2018 - 13:33, Güncelleme: 29.01.2018 - 13:33
 

Başkan Aydın'dan bakım merkezi ziyareti

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç vatandaşlara sürpriz ziyaret gerçekleştirdi.

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç vatandaşlara sürpriz ziyaret gerçekleştirdi.Kentte her fırsatta vatandaşlarla bir araya gelmeye özen gösteren Belediye Başkanı Sami Aydın haftaya bakımevindeki kişileri ziyaret ederek başladı. Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç kişileri ziyaret eden Başkan Aydın, Kurum Müdürü Bünyamin Koç'tan bilgi alarak darülaceze sakinleriyle yakından ilgilendi. Özel Bakım Merkezi bünyesinde bulunan sosyal donatı alanları, sağlık için oluşturulan acil müdahale alanları, lavabolar, yatakhaneler olmak üzere tesisin tamamı hakkında bilgi alan Başkan Aydın, düzen ve temizliği sağlayan personele teşekkür etti. Bakım merkezi sakinleri daha önceki ziyaretlerinden tanıdıkları Aydın'a sevgi gösterisinde bulundu.Başkan Aydın'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren kurum Müdürü Bünyamin Koç, "Hastalarımız Başkan Aydın'ı görünce mutlu oluyorlar, onların mutluluğu bizleri de mutlu ediyor. Bu eser sizin eseriniz, sizle beraber Sivas için bir tesis kazandırdık. En çok sizin emeğimiz var, size yetişmek mümkün değil ama sizi örnek alarak bir tesis kazandırdık. Sabah erkenden hiç haber vermeden başkanımızın ziyareti bizi mutlu etti" dedi.Belediye Başkanı Aydın ise "Burada çalışanları tebrik ediyorum. Burayı gezdiğimde gurur duydum, muhteşem bir ortam olmuş. Bakımı kolay olmayan hem zihinsel, hem de bedensel engelli bireylerin burada mükemmel şartlarda misafir edildiğini gördüm. Odaları temiz hastane standartlarında acil müdahale alanları oluşturulmuş. Hem ülkem, hem şehrim adına gurur duydum. İyi ki burayı size tahsis etmişiz. Çok iyi bir işe aracılık ederek çok doğru bir karar vermişiz. Çok mutlu oldum" diye konuştu. Bakım merkezinin ülkeye hizmet eden örnek bir tesis olduğunu dile getiren Başkan Aydın, "Karşıyaka bölgemize ciddi bir değer kattı. Eski hali atıl durumda olan bina şu anda önemli bir değer konumunda. Alanda yeni Karşıyaka Köprüsü ve DSİ Kavşağını da hizmete aldığımız zaman bölgeye sunduğu güzelliklere daha kolay ulaşacak Sivas halkımız" dedi.FOTOĞRAFLI
SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç vatandaşlara sürpriz ziyaret gerçekleştirdi.

SİVAS Belediye Başkanı Sami Aydın, Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç vatandaşlara sürpriz ziyaret gerçekleştirdi.

Kentte her fırsatta vatandaşlarla bir araya gelmeye özen gösteren Belediye Başkanı Sami Aydın haftaya bakımevindeki kişileri ziyaret ederek başladı. Karşıyaka Özel Bakım Merkezinde kalan bakıma muhtaç kişileri ziyaret eden Başkan Aydın, Kurum Müdürü Bünyamin Koç'tan bilgi alarak darülaceze sakinleriyle yakından ilgilendi. Özel Bakım Merkezi bünyesinde bulunan sosyal donatı alanları, sağlık için oluşturulan acil müdahale alanları, lavabolar, yatakhaneler olmak üzere tesisin tamamı hakkında bilgi alan Başkan Aydın, düzen ve temizliği sağlayan personele teşekkür etti. Bakım merkezi sakinleri daha önceki ziyaretlerinden tanıdıkları Aydın'a sevgi gösterisinde bulundu.

Başkan Aydın'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren kurum Müdürü Bünyamin Koç, "Hastalarımız Başkan Aydın'ı görünce mutlu oluyorlar, onların mutluluğu bizleri de mutlu ediyor. Bu eser sizin eseriniz, sizle beraber Sivas için bir tesis kazandırdık. En çok sizin emeğimiz var, size yetişmek mümkün değil ama sizi örnek alarak bir tesis kazandırdık. Sabah erkenden hiç haber vermeden başkanımızın ziyareti bizi mutlu etti" dedi.

Belediye Başkanı Aydın ise "Burada çalışanları tebrik ediyorum. Burayı gezdiğimde gurur duydum, muhteşem bir ortam olmuş. Bakımı kolay olmayan hem zihinsel, hem de bedensel engelli bireylerin burada mükemmel şartlarda misafir edildiğini gördüm. Odaları temiz hastane standartlarında acil müdahale alanları oluşturulmuş. Hem ülkem, hem şehrim adına gurur duydum. İyi ki burayı size tahsis etmişiz. Çok iyi bir işe aracılık ederek çok doğru bir karar vermişiz. Çok mutlu oldum" diye konuştu.

Bakım merkezinin ülkeye hizmet eden örnek bir tesis olduğunu dile getiren Başkan Aydın, "Karşıyaka bölgemize ciddi bir değer kattı. Eski hali atıl durumda olan bina şu anda önemli bir değer konumunda. Alanda yeni Karşıyaka Köprüsü ve DSİ Kavşağını da hizmete aldığımız zaman bölgeye sunduğu güzelliklere daha kolay ulaşacak Sivas halkımız" dedi.

FOTOĞRAFLI

Başkan Aydın'dan bakım merkezi ziyareti

Başkan Aydın'dan bakım merkezi ziyareti

Başkan Aydın'dan bakım merkezi ziyareti

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.