ak

Başkan Adayı Kavuş'tan Aa'ya Ziyaret

07.02.2019 - 16:13, Güncelleme: 07.02.2019 - 16:13
 

Başkan Adayı Kavuş'tan Aa'ya Ziyaret

KONYA (AA) - AK Parti Meram Belediye Başkanı Adayı Mustafa Kavuş ve beraberindeki heyet Anadolu Ajansı (AA) Konya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.Kavuş,...

KONYA (AA) - AK Parti Meram Belediye Başkanı Adayı Mustafa Kavuş ve beraberindeki heyet Anadolu Ajansı (AA) Konya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.Kavuş, ziyarette, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla çalınmadık kapı, girilmedik sokak ve sıkılmadık el bırakmayacaklarını söyledi.Kavuş, seçim öncesi bütün mahalleleri ziyaret ederek, vatandaşın talep ve görüşlerini dinlediklerini, Şubat ayı sonunda ise projelerini açıklayacağını belirtti.Bu durumun, seçimi kazanması halinde nasıl bir yöneticilik yapacağının göstergesi olduğunu belirten Kavuş, "Önce vatandaşlarımızı dinleyeceğiz, sonra onların talepleri doğrultusunda hizmet vereceğiz, proje yapacağız. Vatandaş odaklı bir yerel yöneticilik yapmayı hedefliyoruz." ifadelerini kullandı. Kavuş, ilçede istikrarın sağlanmasını hedeflediklerini aktararak, ”Dönem takıntım yok. Görev sürem bittiğinde arkamızdan güzel cümleler duymak en büyük kazanımımız olacaktır." dedi.AA Konya Bölge Müdürü Ahmet Kayır da ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
KONYA (AA) - AK Parti Meram Belediye Başkanı Adayı Mustafa Kavuş ve beraberindeki heyet Anadolu Ajansı (AA) Konya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.Kavuş,...

KONYA (AA) - AK Parti Meram Belediye Başkanı Adayı Mustafa Kavuş ve beraberindeki heyet Anadolu Ajansı (AA) Konya Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.

Kavuş, ziyarette, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla çalınmadık kapı, girilmedik sokak ve sıkılmadık el bırakmayacaklarını söyledi.

Kavuş, seçim öncesi bütün mahalleleri ziyaret ederek, vatandaşın talep ve görüşlerini dinlediklerini, Şubat ayı sonunda ise projelerini açıklayacağını belirtti.

Bu durumun, seçimi kazanması halinde nasıl bir yöneticilik yapacağının göstergesi olduğunu belirten Kavuş, "Önce vatandaşlarımızı dinleyeceğiz, sonra onların talepleri doğrultusunda hizmet vereceğiz, proje yapacağız. Vatandaş odaklı bir yerel yöneticilik yapmayı hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

Kavuş, ilçede istikrarın sağlanmasını hedeflediklerini aktararak, ”Dönem takıntım yok. Görev sürem bittiğinde arkamızdan güzel cümleler duymak en büyük kazanımımız olacaktır." dedi.

AA Konya Bölge Müdürü Ahmet Kayır da ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.