Başbakan Yıldırım Kırşehir'de
Yıldırım, valiliği ziyaret etti
KIRŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kırşehir Valiliğini ziyaret etti.Yıldırım, AK Parti Kırşehir 6. Olağan İl Kongresi'nin ardından valiliğe geçti.Burada Vali Necati Şentürk ve il protokolü tarafından karşılanan Yıldırım, Şentürk'ten kentteki yatırım ve projelere ilişkin bilgi aldı.Yıldırım, valilikten ayrılırken kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.
Yıldırım, valiliği ziyaret etti
KIRŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kırşehir Valiliğini ziyaret etti.
Yıldırım, AK Parti Kırşehir 6. Olağan İl Kongresi'nin ardından valiliğe geçti.
Burada Vali Necati Şentürk ve il protokolü tarafından karşılanan Yıldırım, Şentürk'ten kentteki yatırım ve projelere ilişkin bilgi aldı.
Yıldırım, valilikten ayrılırken kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.









