ak

Barajda tuttuğu balığı çiğ yedi

29.01.2018 - 10:33, Güncelleme: 29.01.2018 - 10:33
 

Barajda tuttuğu balığı çiğ yedi

Sivas'ın Suşehri ilçesinde yaşayan eski bordo bereli Yunus Emre Kutlu, doğada hayatta kalabilmenin mümkün olabileceğini barajda tuttuğu çiğ balığı...

Sivas'ın Suşehri ilçesinde yaşayan eski bordo bereli Yunus Emre Kutlu, doğada hayatta kalabilmenin mümkün olabileceğini barajda tuttuğu çiğ balığı yiyerek gösterdi.Suşehri Vadi Doğa Aktiviteleri Kulübü (VADAK) üyeleri doğada hayatta kalınabileceğini çiğ balık yiyerek gösterdi. Bir çok etkinliğe imza atan kulüp üyeleri yaptıkları etkinliklerle dikkat çekiyor. Dağa tırmanış, doğa yürüyüşü ve farklı birçok aktiviteye imza atan kulüp üyeleri insanlara örnek oluyor. Yaptıkları etkinliklerde doğayla da mücadele eden kulüp üyeleri zor şartlarda yiyecek bulabilmek için çeşitli yollara başvuruyor.VADAK Kulübü Başkan Yardımcısı Yunus Emre Kutlu, Suşehri ilçesinde bulunan Kılıçkaya Barajı'nda balık tuttu. Ateşin olmadığı yerde balığın pişirilmeden de yiyebileceğini gösteren Kutlu o anlar cep telefonu kamerasıyla kaydetti.Kutlu, zor şartlarda olsa doğada insanın aç kalmayacağını göstermek için balığı çiğ yediğini belirterek, "İnsanın doğada aç kalmayacağını doğanın insanlara sunduğu nimetlerden biri de balığı avlayıp yiyebileceğini ve insanın hayatını idame ettirmek içinde çiğ balık yiyebileceğini göstermek istedim" dedi.
Sivas'ın Suşehri ilçesinde yaşayan eski bordo bereli Yunus Emre Kutlu, doğada hayatta kalabilmenin mümkün olabileceğini barajda tuttuğu çiğ balığı...
Sivas'ın Suşehri ilçesinde yaşayan eski bordo bereli Yunus Emre Kutlu, doğada hayatta kalabilmenin mümkün olabileceğini barajda tuttuğu çiğ balığı yiyerek gösterdi.

Suşehri Vadi Doğa Aktiviteleri Kulübü (VADAK) üyeleri doğada hayatta kalınabileceğini çiğ balık yiyerek gösterdi. Bir çok etkinliğe imza atan kulüp üyeleri yaptıkları etkinliklerle dikkat çekiyor. Dağa tırmanış, doğa yürüyüşü ve farklı birçok aktiviteye imza atan kulüp üyeleri insanlara örnek oluyor. Yaptıkları etkinliklerde doğayla da mücadele eden kulüp üyeleri zor şartlarda yiyecek bulabilmek için çeşitli yollara başvuruyor.

VADAK Kulübü Başkan Yardımcısı Yunus Emre Kutlu, Suşehri ilçesinde bulunan Kılıçkaya Barajı'nda balık tuttu. Ateşin olmadığı yerde balığın pişirilmeden de yiyebileceğini gösteren Kutlu o anlar cep telefonu kamerasıyla kaydetti.

Kutlu, zor şartlarda olsa doğada insanın aç kalmayacağını göstermek için balığı çiğ yediğini belirterek, "İnsanın doğada aç kalmayacağını doğanın insanlara sunduğu nimetlerden biri de balığı avlayıp yiyebileceğini ve insanın hayatını idame ettirmek içinde çiğ balık yiyebileceğini göstermek istedim" dedi.

Barajda tuttuğu balığı çiğ yedi

Barajda tuttuğu balığı çiğ yedi

Barajda tuttuğu balığı çiğ yedi

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.