ak

Atatürk’ün Niğde’ye Gelişinin 85. Yıl Dönümü Kutlandı

05.02.2019 - 11:43, Güncelleme: 05.02.2019 - 11:43
 

Atatürk’ün Niğde’ye Gelişinin 85. Yıl Dönümü Kutlandı

NİĞDE (AA) - Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde'ye gelişinin 85. yıl dönümü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi. Törende, Atatürk Anıtı'na...

NİĞDE (AA) - Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde'ye gelişinin 85. yıl dönümü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi. Törende, Atatürk Anıtı'na çelenklerin sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu. Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan, yaptığı konuşmada, Atatürk'ün 5 Şubat 1934'te Niğde'yi ziyaret etmesinin çok anlamlı olduğunu söyledi.Özkan, "Anadolu’yu yeniden vatan yapan ve genç bir Cumhuriyet kurarak, Türkiye Cumhuriyetini bize hediye eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde’ye gelmesi gerçekten onur ve gururdur." dedi.Özkan'ın konuşmasının ardından Niğde'nin eski fotoğraflarından oluşan sergi açıldı, Vali Yılmaz Şimşek ve Başkan Özkan, anı defterini imzaladı.Etkinliğe, İl Jandarma Komutanı Albay Garip Gümüş, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muhsin Kar, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
NİĞDE (AA) - Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde'ye gelişinin 85. yıl dönümü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi. Törende, Atatürk Anıtı'na...

NİĞDE (AA) - Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde'ye gelişinin 85. yıl dönümü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi.

Törende, Atatürk Anıtı'na çelenklerin sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.

Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan, yaptığı konuşmada, Atatürk'ün 5 Şubat 1934'te Niğde'yi ziyaret etmesinin çok anlamlı olduğunu söyledi.

Özkan, "Anadolu’yu yeniden vatan yapan ve genç bir Cumhuriyet kurarak, Türkiye Cumhuriyetini bize hediye eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Niğde’ye gelmesi gerçekten onur ve gururdur." dedi.

Özkan'ın konuşmasının ardından Niğde'nin eski fotoğraflarından oluşan sergi açıldı, Vali Yılmaz Şimşek ve Başkan Özkan, anı defterini imzaladı.

Etkinliğe, İl Jandarma Komutanı Albay Garip Gümüş, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muhsin Kar, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.




Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.