ak

Aksaray'da Girişimci Adayları Sertifikalarını Aldı

05.04.2017 - 12:33, Güncelleme: 05.04.2017 - 12:33
 

Aksaray'da Girişimci Adayları Sertifikalarını Aldı

AKSARAY (AA) - KOSGEB Aksaray Müdürlüğü ile Kapadokya Gazeteciler Cemiyeti işbirliğinde düzenlenen "Uygulamalı Girişimcilik" eğitimini tamamlayan kursiyerlere...

AKSARAY (AA) - KOSGEB Aksaray Müdürlüğü ile Kapadokya Gazeteciler Cemiyeti işbirliğinde düzenlenen "Uygulamalı Girişimcilik" eğitimini tamamlayan kursiyerlere sertifikaları törenle verildi. KOSGEB Başkanı Recep Biçer, bir otelde gerçekleştirilen törende yaptığı konuşmada, KOSGEB'in girişimciler ve KOBİ'ler için var olduğunu söyledi. KOBİ'lerin hamisi olduklarını belirten Biçer, şöyle konuştu: "Yeni iş yeri kuran girişimcilerimizi küçükten ortaya, ortadan büyüğe ve ihracatçı konumuna getirene kadar değişik destekler uyguluyor. Bir desteğin sürekliliği önemli. İşbirliği içinde olan orta ölçekten büyüyerek ihracatçı olan orta ölçeği geçerek istihdama katkı sağlayan çok KOBİ'miz var. Destekler her zaman hazır, bütçemiz son iki yılda 3 kat arttı, kredi faiz desteğini de koyarsak 6 kat arttı. Bu yıl sonunda destekleri de koyduğumuzda yıllık 2 milyar yakın bütçe olmuş olacak. Girişimcilere her zaman kapımız açık, yeter ki siz iş yeri kurmak isteyin, iş planlarınızı hazırlayın. Her konuda size yarımcı oluruz." Konuşmaların ardından girişimcilik eğitim programına katılan 32 kursiyere sertifikaları verildi.Törene, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müsteşarı Cenap Aşcı, Aksaray Valisi Aykut Pekmez, AK Parti Aksaray Milletvekili Mustafa Serdengeçti ve protokol üyeleri katıldı.
AKSARAY (AA) - KOSGEB Aksaray Müdürlüğü ile Kapadokya Gazeteciler Cemiyeti işbirliğinde düzenlenen "Uygulamalı Girişimcilik" eğitimini tamamlayan kursiyerlere...

AKSARAY (AA) - KOSGEB Aksaray Müdürlüğü ile Kapadokya Gazeteciler Cemiyeti işbirliğinde düzenlenen "Uygulamalı Girişimcilik" eğitimini tamamlayan kursiyerlere sertifikaları törenle verildi.

KOSGEB Başkanı Recep Biçer, bir otelde gerçekleştirilen törende yaptığı konuşmada, KOSGEB'in girişimciler ve KOBİ'ler için var olduğunu söyledi.

KOBİ'lerin hamisi olduklarını belirten Biçer, şöyle konuştu:

"Yeni iş yeri kuran girişimcilerimizi küçükten ortaya, ortadan büyüğe ve ihracatçı konumuna getirene kadar değişik destekler uyguluyor. Bir desteğin sürekliliği önemli. İşbirliği içinde olan orta ölçekten büyüyerek ihracatçı olan orta ölçeği geçerek istihdama katkı sağlayan çok KOBİ'miz var. Destekler her zaman hazır, bütçemiz son iki yılda 3 kat arttı, kredi faiz desteğini de koyarsak 6 kat arttı. Bu yıl sonunda destekleri de koyduğumuzda yıllık 2 milyar yakın bütçe olmuş olacak. Girişimcilere her zaman kapımız açık, yeter ki siz iş yeri kurmak isteyin, iş planlarınızı hazırlayın. Her konuda size yarımcı oluruz."

Konuşmaların ardından girişimcilik eğitim programına katılan 32 kursiyere sertifikaları verildi.

Törene, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müsteşarı Cenap Aşcı, Aksaray Valisi Aykut Pekmez, AK Parti Aksaray Milletvekili Mustafa Serdengeçti ve protokol üyeleri katıldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.