ak

Acehan'dan Engelliler Derneğine Ziyaret

04.04.2017 - 19:28, Güncelleme: 04.04.2017 - 19:28
 

Acehan'dan Engelliler Derneğine Ziyaret

ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan, "Engelliler ve Engelli Dostları Derneği"ni ziyaret etti.Başkan Acehan Dernek Başkanı Sebahaddin Horoz...

ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan, "Engelliler ve Engelli Dostları Derneği"ni ziyaret etti.Başkan Acehan Dernek Başkanı Sebahaddin Horoz ve dernek üyeleri ile sohbet ederek, engelliler için yaptıkları çalışmaları anlattı.Engellilerin kendilerine verilen her fırsatta üreten bireyler olarak toplumda yer aldıklarını aktaran Acehan, Çubuk Belediyesi olarak engellilerin daima yanında olacaklarını, onlara aileleri ile her türlü desteği sunmaya devam edeceklerini söyledi.İnsanların sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesinin bir ömür boyu sağlıklı olarak yaşam süreceği anlamına gelmeyeceğini, herkesin engelli olabileceğine işaret eden Acehan, "Üzerimize düşen, yapabileceğimiz ne varsa sizlerin yanındayız, yanında olmaya devam edeceğiz. Zaten derneğimizle de ortaklaşa çalışıyoruz." dedi.Horoz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Dernek engellileri ve ailelerini birleştiren, kaynaştıran bir müessese. Bu bina yıkılacağı için yeni bir dernek merkezine ihtiyacımız var. İnşallah sizlerin de desteğiyle birlikteliğimizi ve faaliyetlerimizi yeni yerimizde sürdürürüz." diye konuştu.
ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan, "Engelliler ve Engelli Dostları Derneği"ni ziyaret etti.Başkan Acehan Dernek Başkanı Sebahaddin Horoz...

ANKARA (AA) - Çubuk Belediye Başkanı Tuncay Acehan, "Engelliler ve Engelli Dostları Derneği"ni ziyaret etti.

Başkan Acehan Dernek Başkanı Sebahaddin Horoz ve dernek üyeleri ile sohbet ederek, engelliler için yaptıkları çalışmaları anlattı.

Engellilerin kendilerine verilen her fırsatta üreten bireyler olarak toplumda yer aldıklarını aktaran Acehan, Çubuk Belediyesi olarak engellilerin daima yanında olacaklarını, onlara aileleri ile her türlü desteği sunmaya devam edeceklerini söyledi.

İnsanların sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesinin bir ömür boyu sağlıklı olarak yaşam süreceği anlamına gelmeyeceğini, herkesin engelli olabileceğine işaret eden Acehan, "Üzerimize düşen, yapabileceğimiz ne varsa sizlerin yanındayız, yanında olmaya devam edeceğiz. Zaten derneğimizle de ortaklaşa çalışıyoruz." dedi.

Horoz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Dernek engellileri ve ailelerini birleştiren, kaynaştıran bir müessese. Bu bina yıkılacağı için yeni bir dernek merkezine ihtiyacımız var. İnşallah sizlerin de desteğiyle birlikteliğimizi ve faaliyetlerimizi yeni yerimizde sürdürürüz." diye konuştu.


Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sivasbulteni.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.